Säkra betalningar

Du kan välja mellan att betala med faktura, delbetalning, bankbetalning, kortbetalning eller Swish. Vi vill erbjuda alla betalsätt för att du ska kunna välja vilket betalsätt som passar dig bäst.

 

Med Billmate handlar du alltid tryggt och säkert. Dina uppgifter lämnas aldrig ut och all hantering av känslig information sker i enlighet med rådande lagstiftning och vår integritetspolicy.

När vill du betala?

Direkt i butiken

När du köper något och vill betala direkt så kan du betala med kort, Swish eller bank. Det betyder att du betalar vid beställningen och får sedan varorna eller tjänsterna betalda. Vid betalning med bank slussas du vidare från kassan till din bank där du genomför betalningen.

 

Du behöver då inte lämna ut ditt kortnummer till företaget du handlar av. Korttransaktionerna hostas hos vår partner som är PCI-DSS Level 1 certifierad. För din trygghet är alla transaktioner uppsatta med 3D-Secure, Verified by Visa och MasterCard Secure Code. Bankbetalning hanteras av Trustly. I dagsläget erbjuder Trustly bankbetalning via Swedbank, Nordea, Handelsbanken, SEB, Danske Bank, Skandiabanken, Länsförsäkringar, ICA Banken, Forex, Sparbanken Syd och Marginalen Bank.

 

Efter leverans av varor

Om du först vill se och testa dina varor innan betalning så kan du välja faktura. När du väljer att betala med faktura kan du välja mellan att betala allt på en gång eller att göra en delbetalning. Detta val gör du i butikens kassa. Vid delbetalning kan du välja att dela upp betalningen och du kan i lugn och ro betala i din egen takt. Fakturan kommer till dig via e-post och du har 14 dagar på dig att betala.

 

Väljer du att betala med faktura kan du känna dig trygg. Du uppger ditt personnummer i butikens kassa för att vi skall kunna kontrollera dina personuppgifter och godkänna köpet. När du väljer att betala med faktura behöver du inte lämna ut uppgifter om ditt kontokort. En annan fördel är att du inte behöver ha ditt kontokort eller din bankdosa tillgänglig när du skall slutföra köp

Vanliga frågor

Jag har inte fått min faktura men har nu fått en påminnelsefaktura med avgift?
Om du inte mottagit din faktura på din e-post ber vi dig kontakta vår kundtjänst, så hjälper dom dig.

 

Kan jag förlänga mitt förfallodatum?
Vi tillåter i regel en förlängning på 5 arbetsdagar förutsatt att fakturan inte passerat förfallodatum. Vill du kan vi ordna en avbetalningsplan på din faktura. Kontakta då vår kundtjänst.

Trygg och säker E-handel

Med Billmate handlar du alltid tryggt och säkert. Dina uppgifter lämnas aldrig ut och all hantering av känslig information sker i enlighet med rådande lagstiftning och vår integritetspolicy.

Kundservice

Tel: 040-30 35 00
Mån – Fre: 08.30 – 16.30  (avvikande öppettider kan förekomma)

 

 

Kundservice

Tel: 040-30 35 00
Mån – Fre: 08.30 – 16.30  (avvikande öppettider kan förekomma)

 

 

Kundservice

Tel: 040-30 35 00
Mån – Fre: 08.30 – 16.30  (avvikande öppettider kan förekomma)