Mobil med Billmate Checkout

Möjligheten att spara sitt betalkort i vår checkout har länge varit efterfrågad och i vår senaste release finns nu funktionen om du har Billmates egna inlösenavtal. Funktionen innebär att kunden sparar sitt kortnummer i Billmate Checkout och att det sedan ligger sparat där för framtida köp. Att låta kunden spara sitt betalkort direkt i kassan gör att köpupplevelsen blir smidigare och kommer göra det enklare för kunden att återkomma till din butik och handla mer. Det är alltså en funktion som både underlättar för kunden och som kan öka din konvertering.

Hur fungerar kom-ihåg-kort-funktionen i vår checkout?

Det är riktigt enkelt att spara kortet i Billmate Checkout. Efter att kunden knappat in dina kortuppgifter klickar den helt enkelt i att den vill spara sina kortuppgifter och till nästa gång kunden vill genomföra ett kortköp med Billmate Checkout ligger betalkortet där. Enkelt och smidigt. Kunden kan även lägga till andra kort och enkelt radera kortuppgifterna. När kortet är sparat och kunden ska använda det igen vid nästa köp, måste kunden identifiera sig med mobilt BankID. Detta bidrar till ökad säkerheten hos era kunder.

Kundservice

Tel: 040-30 35 00
Mån – Fre: 08.30 – 16.30  (avvikande öppettider kan förekomma)

 

 

Kundservice

Tel: 040-30 35 00
Mån – Fre: 08.30 – 16.30  (avvikande öppettider kan förekomma)

 

 

Kundservice

Tel: 040-30 35 00
Mån – Fre: 08.30 – 16.30  (avvikande öppettider kan förekomma)